ΑΡΧΙΚΗ

Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

Η εφηβεία


Η Σχέση των παιδιών με τους γονείς

__Γεια σου.
__Γεια σας.
__Πώς ονομάζεσαι;
__Αμαρίλντο.
__Ωραίο όνομα. Αμαρίλντο, θα μπορούσες να μας πεις ένα θέμα    που σε προβληματίζει και σε απασχολεί πολύ αυτό το διάστημα;
__Χμ, θα έλεγα η σχέση με τους γονείς μου και ειδικότερα με τον πατέρα μου.
__Ποιο είναι το πρόβλημά σου αν επιτρέπεται;
__ Λοιπόν, θα σας το πω όλο. Δεν έχω και πολύ καλή σχέση με τον πατέρα μου, γενικά, όταν του δείχνω κάτι σημαντικό που έχω πετύχει, δεν δείχνει ότι τον νοιάζει ούτε χαίρεται για μένα. Δεν με στηρίζει στα όνειρα και τους στόχους που έχω, δηλαδή, στο χόμπι που κάνω, το παρκούρ· μου λέει να σταματήσω να κάνω αυτές τις βλακείες επειδή θα σπάσω το κεφάλι μου. Γενικότερα, δεν μπορώ ποτέ να κάνω μια σοβαρή συζήτηση μαζί του.
__
Όπως και τα περισσότερα αγόρια, το ίδιο πρόβλημα έχουν με τον πατέρα τους. Λοιπόν, Αμαρίλντο, θα σου πω δυο-τρία πράγματα μόνο, ο πατέρας σου σίγουρα σε αγαπάει και νοιάζεται για εσένα, απλά, φοβάται μην πάθεις τίποτα κακό. Ίσως, άμα καθήσεις και συζητήσεις μαζί του και του εξηγήσεις αυτά τα πράγματα και γιατί θες τόσο πολύ να κάνεις αυτό το χόμπι που κάνεις, είμαι σίγουρος πως θα σε ακούσει!
__ Έχετε δίκιο, πιστεύω πως μετά από αυτό μερικά πράγματα θα καλυτερέψουν, θα του μιλήσω!
__ Χαίρομαι γι’ αυτό, Αμαρίλντο. Καλή συνέχεια, λοιπόν, και εύχομαι τα προβλήματά σου να λυθούν!
__ Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, καλή συνέχεια και σ’ εσάς!

Αμαρίλντο Μεντί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου