ΑΡΧΙΚΗ

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

Τι θα συνέβαινε αν....


... ένας κροκόδειλος χτυπούσε την πόρτα σας, ζητώντας λίγο δεντρολίβανο;




Ξαφνικά εκεί που κοιμόμουν, χτύπησε η πόρτα, σηκώνομαι γρήγορα και πάω ν’ ανοίξω, πιστεύοντας ότι είναι κάτι σοβαρό. Ανοίγοντας την πόρτα, διέκρινα ένα κροκόδειλο μικροκαμωμένο, να με ρωτάει μήπως έχω λίγο δεντρολίβανο να του δώσω για να μαγειρέψει. Δυστυχώς, όμως, δεν είχα και του είπα να πάμε μαζί στο σουπερμάρκετ, για να πάρω κι εγώ φαγητό που ήθελα.Στο δρόμο, όλοι οι άνθρωποι με κοιτούσαν λίγο περίεργα (εξαιτίας της παρουσίας του κροκόδειλου, μάλλον)· φτάνοντας στο σουπερμάρκετ, δεν μας άφησαν να μπούμε. Τελικά, για κακή μου τύχη, ούτε εγώ πήρα φαγητό αλλά ούτε και ο κροκόδειλος το δεντρολίβανο... Στο τέλος, ρώτησα τον κροκόδειλο αν έχει fb, αλλά μου είπε ότι τον είχαν «μπλοκ» και του είπα, όταν τον ξεμπλοκάρουν να μου στείλει «αδδ» για να τα λέμε πού και πού!




Γιάννης Μηνάς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου