ΑΡΧΙΚΗ

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

Τι θα συνέβαινε αν...



 
... ένας κροκόδειλος χτυπούσε την πόρτα σας, ζητώντας λίγο δεντρολίβανο;



Εκείπου καθόμουν στον υπολογιστή μου, ξαφνικά άκουσα να χτυπάει η πόρτα, αναρωτήθηκα ποιος μπορεί να είναι.. Τελικά, πήγα και άνοιξα και ήταν ένας κροκόδειλος και μου ζήτησε δεντρολίβανο. Έκατσα για τουλάχιστον 1 λεπτό με ανοιχτό το στόμα, έμεινα άφωνος. Μετά από ένα λεπτό, καθώς με κοιτούσε παράξενα, του είπα «πέρνα μέσα» και αυτός, με μεγάλη ευχαρίστηση, μπήκε. Καθήσαμε και κουβεντιάσαμε, με ρώταγε διάφορα, όπως κι εγώ το ίδιο· τελικά, είχα δεντρολίβανο στο ντουλαπάκι της κουζίνας, του το έδωσα και τον ρώτησα τι θέλει να μαγειρέψει, και μου απάντησε «κρέας» και μου απάντησε, επίσης, ότι θα μου φέρει να δοκιμάσω και να του πω πώς βγήκε...

Μάριος Λίλο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου