ΑΡΧΙΚΗ

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2016

Τι θα συνέβαινε αν...


... ένας κροκόδειλος χτυπούσε την πόρτα σας, ζητώντας λίγο δεντρολίβανο;


Ήταν Παρασκευή πρωί, όταν ένας κροκόδειλος ήρθε και μου χτύπησε την πόρτα. Πάω ν’ ανοίξω και δεν βλέπω κανέναν. Κάνω να μπω μέσα και ακούω μια φωνή να μου λέει: «Εδώ, κάτω, βρίσκομαι». Κοιτάω κάτω και τον βλέπω. Παραξενεύτηκα στην αρχή αλλά οι καλοί μου τρόποι δεν με άφησαν να τον διώξω. Τον ρώτησα άμα θα ήθελε να περάσει να τον κεράσω καφέ. Αυτός δέχτηκε και πέρασε. Μου ζήτησε λίγο δεντρολίβανο και του το έφερα μαζί με τον καφέ του. Έτσι όπως καθόμασταν, αρχίσαμε να μιλάμε και μου ανέφερε ότι ασχολείται με μαύρη μαγεία. Μου είπε, επίσης, ότι το δεντρολίβανο το χρησιμοποιεί για να κάνει ξόρκια. Εκείνη τη στιγμή άρχισα να φοβάμαι μην κάνει την πρακτική του πάνω μου. Έτσι, του είπα και καλά πως έχω να πάω σ’ ένα ραντεβού και πως πρέπει να φύγω. Ο κροκόδειλος με ψυλλιάστηκε και αμέσως μου επιτέθηκε με ένα ρόπαλο που είχε στην τσάντα του. Άρχισε να βγάζει φωτιές και με το ρόπαλό του με χτύπησε δυνατά στο κεφάλι. Μετά από αρκετή ώρα, συνήλθα, ξύπνησα και δε θυμόμουν τίποτα...


 Έπειτα ετοιμάστηκα να βγω για ψώνια με τις φίλες μου. Πήρα λεφτά και έφυγα. Περνώντας από ένα μαγαζί με δερμάτινα ρούχα και τσάντες, θυμήθηκα τον κροκόδειλο και έτσι είπα την ιστορία στα κορίτσια. Πηγαίνοντας σπίτι, είδα αφημένο το δεντρολίβανο πάνω στο τραπεζάκι που καθόμασταν. Θα ορκιζόμουν, όμως, ότι, όταν έφυγα από το σπίτι, δεν ήταν εκεί. Λες να ξαναγύρισε ο κροκόδειλος; Άντε να κοιμηθείς το βράδυ...!

Ιφιγένεια Αγγελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου