ΑΡΧΙΚΗ

Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Το χρυσό μου κλουβί....





Βλέποντας σε τι κατάσταση είναι η χώρα στην οποία ζω και με το τι γίνεται έξω στον κόσμο, θα ήθελα να μείνω μέσα στο χρυσό μου κλουβί όπου όλα για μένα είναι τέλεια. Πολλές φορές δεν θα ήθελα να δω τα πράγματα έτσι όπως είναι, δηλαδή, να είμαι ρεαλιστής, αλλά χρειάζεται να είμαι. Με τη φτώχεια στη χώρα, με ένα ασταθές μέλλον, τους συνεχείς πολέμους γύρω στον κόσμο και τις πολλές αρρώστιες που υπάρχουν, θα ήθελα να πιστεύω ότι ο κόσμος είναι τέλειος αλλά δεν μπορώ, γυρίζοντας από το σχολείο, βλέποντας τους γονείς μου να επιλύουν ένα πρόβλημα αλλά να έχουν ακόμα δέκα περιμένοντας λύση, τους ανθρώπους της κοινωνίας να γίνονται πιο εγωιστές απ’ ό,τι ήταν και να βλέπω τους αγαπημένους μου ανθρώπους να φεύγουν από μη θεραπεύσιμες αρρώστιες, γι’ αυτό θα ήθελα να μείνω μέσα στο χρυσό μου κλουβί. Όπου θα βάλω τα δυνατά μου αυτοί γύρω μου να είναι πάντα χαρούμενοι και χωρίς προβλήματα, να νιώθω ασφάλεια και σιγουριά. Μέσα σε αυτό το χρυσό κλουβί δεν θα χρειάζεται να κοιτάξω τον άσχημο κόσμο απέξω..

Παύλος Κοστόβ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου