ΑΡΧΙΚΗ

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Λογοτεχνία

Δεν έχω στόμα και θέλω να ουρλιάξω

(από τίτλο διηγήματος του Χάρλαν Έλισον)



Ξυπνώντας το πρωΐ κατάλαβα ότι κάτι πήγαινε στραβά. Κοιτάζομαι στον καθρέφτη και τι βλέπω ...ότι το στόμα μου εξαφανίστηκε. Έτρεξα στον δρόμο προσπαθώντας να ζητήσω βοήθεια, αλλά κανείς δεν μπορούσε να με βοηθήσει γιατί δεν με άκουγαν. Όμως κάτι περίεργο κατάλαβα, ότι κανείς δεν είχε παραξενευτεί που δεν είχα στόμα, και περίεργες σκέψεις περνούσαν από το μυαλό μου, μήπως όλα αυτά τα φαντάζομαι, μήπως ζω έναν εφιάλτη, μήπως η συνείδησή μου προσπαθεί να μου πει κάτι.


Τρομαγμένος και πανικοβλημένος γύρισα σπίτι και άρχισα να σκέφτομαι τον λόγο που συνέβη αυτό και έναν τρόπο να το λύσω. Όλη μέρα σκεφτόμουν, μα τίποτα. Καθώς ο ήλιος πήγαινε να δύσει, κάτι ένιωσα σαν να με χτυπάει κεραυνός! Ακουμπώντας το πρόσωπό μου, ένιωθα ότι το στόμα μου είχε επιστρέψει, έτρεξα στον καθρέφτη και με ανακούφιση είδα ότι το στόμα μου είχε επιστρέψει.

Στο τέλος, κατάλαβα ότι αυτό συνέβαινε με τους ανθρώπους γύρω μου, παρότι δεν φαινόταν διαφορά πάνω τους. Κατάλαβα ότι δεν είχαν στόμα και ήθελαν να ουρλιάξουν γιατί για την αδικία και τον ρατσισμό που υπάρχει γύρω τους.



Άγγελος Χαλίμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου