ΑΡΧΙΚΗ

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Λογοτεχνία

Μια περιπέτεια στο ταξίδι


Στις 17 Φεβρουαρίου του 2012 έζησα μια ωραία περιπέτεια, έκανα ένα ωραίο μεγάλο ταξίδι στις Φιλιππίνες· μέσα στο αεροπλάνο απόλυτη ησυχία μια και το ταξίδι ήταν πολλών ωρών, δεκαοκτώ ώρες περίπου.

Με το που φτάσαμε, η οικογένειά μου με περίμενε εκεί έξω από το αεροδρόμιο, ήταν πολύ ωραία, έζησα μια ζεστασιά με το που πάτησα εκεί. Κατευθυνθήκαμε στο σπίτι μου. Εν τω μεταξύ, η διαδρομή από το αεροδρόμιο προς το σπίτι μου ήταν πολύ ωραία.. Με το που φτάσαμε εκεί τα ζεστά φιλιππινέζικα φαγητά μας περιμένανε, φάγαμε και κοιμηθήκαμε.


Την άλλη μέρα με το που ξυπνήσαμε, πήγαμε στα χωράφια να πάρουμε ρύζι, να πάρουμε φρέσκα μάνγκο, φρέσκες καρύδες για να πάμε σπίτι. Το απόγευμα πήγαμε σε ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο το οποίο απείχε σχεδόν μισή ώρα από το σπίτι μας, ήταν φανταστικά!

Στο γυρισμό για το σπίτι πετύχαμε πολλούς φίλους μου που είχα να τους δω πολλά χρόνια. Καθήσαμε και μιλήσαμε μιας και ήταν κοντά στο σπίτι μου, μου είχαν λείψει τόσο πολύ! ...Και ακόμα το ταξίδι μου δεν είχε τελειώσει εκεί.. Αυτό το ταξίδι δεν θα το ξεχάσω, πέρασα πολύ ωραία και εύχομαι να μπορώ να το κάνω συνέχεια.


Αναστασία Δημητριάδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου